srijeda, 5. srpnja 2017.

Summer is finally here!

                                           Pozdrav svima i dobrodošli  u moj novi post.
Napokon je došlo ljeto,samim time i toplije vrijeme a ja nakon dugo vremena mogu biti puno aktivnija na blogu.Za danas sam pripremila nešto vrlo jednostavno i nešto što najčešće volim nositi.Ja lično najviše volim nositi hlače i majicu,međutim da to ne bude uvijek tako dosadno za ovaj put sam odlučila uzeti ovu bijelu majicu koja ima interesantne detalje po sebi.Da ne dužim previše,uživajte u postu!♥








U komentare pišite kako vam se dopada ova kombinacija,a mi se čujemo u idućem postu.
-Bella.


42 komentara:

  1. Preslatka majica! Mnogo mi se dopada. Iskreno, i ja volim takvu 'klasiku' farmerice i majica. Ovaj outfit je zaista predivan! ♥
    Nova sam na tvom blogu, a ako imaš vremena, poseti moj blog, mnogo bi mi značilo! :)

    teen-scorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti puno na divnom komentaru!♥

    OdgovoriIzbriši
  3. BLuzica je predivna. Drago mi je da je stigao raspust i samim tim tvoja "sloboda". Uživaj u raspustu i ljetu i doobro se proedi.

    OdgovoriIzbriši
  4. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page.
    Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Woow! Odličan post draga :* Jako mi se sviđa kombinacija pogotovo jer i ja volim nositi ovakav stil ^^
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno,onda se definitivno razumijemo haha!♥

      Izbriši
  6. Odlican post.Stvarno si se potrudila i izvrstan izgled bloga.Izasla su 3 nova posta pa cekam na tvoj komentar,i da li ti se svidja...

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna kombinacija <3 bluzica je bas lepa :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš su lepi ovi heklani detalji, lepa bluza za leto! :D

    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Mnogo mi je lep outfit! Bluza je prelepa a farmerke su bum!Odlična kombinacija!☻
    Objavila sam novi post,pa bi volela kad bi ga mogla pogledati. I da ukoliko želiš možeš me zapratiti. Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/okrenite-zivot-na-salu.html Hvala!♥

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivan post, a slike su me odusevile, bas si primecuje koliko su truda ulozila u njih. Outfit ti je savrsen, a pogotovu mi se dopada zato sto ja obozavam farmerke i starke :) Majica je prelepa, a i bela boja ti bas ekstra stoji. Super je sto imas hiljadu poza za slikanje, ja nekako nikad ne umem da pronadjem odgovarajuci stav, jer u vecini slucajeva svaki moj pokusaj izgleda cudno :D

    neramisic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam isti problem,jako teško se slikam i svaka moja poza izgleda čudno kao i kod tebe,ali uspijem naći nekoliko slika koje su dovoljno dobre haha.Hvala puno na divnom komentaru!♥

      Izbriši
  11. Majica je aaaaaaa mnogo mi se dopada stvarno ♥♥
    I kvalitet slika je super. Odlican post, draga, svaka cast. Radujem se kakve jos outfit ideje imas ;)

    Inace, na mom blogu je novi post o prelepoj godini iza mene, pa obavezno pogledaj. xD
    I uclani se ako mozes, ja sam u tvoj blog ;)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Stvarno je prelijep outfit, a tebi super stoji ❤❤❤

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful t-shirt!


    I hope that you visit my blog and maybe stay for longer!
    spiked-soul.blogspot.com
    Like Spiked Soul on FACEBOOK


    Kisses
    Elwira Charmuszko

    OdgovoriIzbriši
  14. that top is beautiful! <3
    anyway, i hope you can drop by my blog too and follow if you like.
    saying hello all the way from the Philippines! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivan post draga! Outfit ti je super,majica mi se bas dopada <3

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  16. Kombinacija je preedivna *---* I ti si preslatka! Bluzica mi se mnogo dopada! Učlanila sam se u tvoj blog, mnogo mi se dopadaju tvoji postovi, stil pisanja.. Samo tako nastavi ♥♥♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puuno na predivnome komentaru!♥♥

      Izbriši
  17. Super fotke i predivna si. Jedva sam dočekala ljeto :D Divan post, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  18. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdgovoriIzbriši
  19. jako mi je slatka bluzica! Kombinacija je odlična,baš casual i nešto što bih i ja nosila!
    imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  20. Great look! :*
    I'm following you hope u follow me back :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdgovoriIzbriši
  21. Jako mi se svida tvoja kombinacija. A i ti si stvano prelijepa. Samo nastavi tako!


    https://migsuniverse.blogspot.hr/2017/07/first-one_72.html Nove smo, pogledaj nas prvi post ako budes htjela. Bile bismo ti zahvalne <3
    Follow for follow?

    OdgovoriIzbriši