nedjelja, 16. srpnja 2017.

Classic outfit♥

                                               Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.
Zadnjih nekoliko dana je dosta oblačno,barem kod mene i zbog toga je ovaj post sa bluzom koja ima malo duže rukave.Iskreno,na slikama se bluza najbolje i ne vidi jer ima široke rukave a to nikako nije bilo moguće slikati tako da nadam se da ćete po slikama shvatiti na šta mislim.Jaako je udobna međutim po ljeti se najbolje može iskoristiti u večernjoj varijanti.Da ne dužim previše,uživajte u slikama i pišite mi kako se vama dopada ovaj outfit?











Nadam se da ste uživali u ovom postu i da vam se sviđaju slike,u zadnje vrijeme pokušavam biti što aktivnija na blogu i potruditi ću se da ostane tako.Do idućeg posta,poozdrav!♥




Broj komentara: 18:

  1. Odlican autfit draga ^_^

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.com.mt/

    OdgovoriIzbriši
  2. Bluza mi se mooogo sviđa, znači zaljubljena sam u nju! Gde si je kupila?

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je favorit definitivno,kupljena je u Zari.♥

      Izbriši
  3. Bluzica je jako lijepa,obožavam ovakve rukave. Super su slikice!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan outfit.
    Majica je vrh!
    Želim ti lijep početak sedmice!

    OdgovoriIzbriši
  5. Preslatkoooo! Bluzica mi se mnogo dopada! *------*

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako mi se dopada bluzica, lagana je i elegantna. Moze se puno kombinovati. :)
    Bas si slatka i vesela na slikama!
    Pogledaj moj blog ako zelis i zaprati: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  7. Outfit je super, jednostavan, ali lijep. :)

    Le Sagittaire

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako si lijepaa *_*
    Jako mi se dopada bluza, samo bi voljela da napišeš u postu gdje si što kupila pošto nas sve vjerojatno zanima :)
    Outfit je pun pogodak!
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno,uvijek mi znaš popraviti dan komentarom!♥♥

      Izbriši