nedjelja, 5. veljače 2017.

I'm BACK!

Pooozdrav svima nakon 3 mjeseca!
Razlog zašto me nije bilo 3 mjeseca je prvo moja neorganizacija zbog čega nisam stizala da pišem i objavljujem postove,a tu je bilo i nedostatka moje volje za blog.Ali nakon 3 mjeseca sam shvatila da je blog nešto što volim raditi unatoč svemu i eto vratila sam se tome.Pokušat ću da odsad postovi izlaze svakog vikenda i da budu što kvalitetniji u odnosu na prije.I to je to što se tiče novosti za blog, a vi uživajte u ostatku posta!



-Što se tiče današnjeg posta,odlučila sam se za ove maslinasto-zelene hlače i ovaj bijeli džemper.To sam upotpunila sa ovim crnim čizmicama i bijelim chokerom.Meni se jako sviđa ova kombinacija bijele i maslinasto-zelene boje a vama?







Slobodno u komentare pišite kako vam se sviđa ovaj post,a do idućeg posta, pozdrav!

Instagram: belmaakma


Broj komentara: 40:

  1. Odličan post, jako mi se sviđa outfit <3
    Fotografija su savršene <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/01/zanimljive-teorije-zavjere.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post mila ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako mi je drago što si se vratila, draga. Što se tiče kombinacije, predivno si uklopila belu i maslinastu boju. Mislim da je ova kombinacija pogodna za svakakve prilike, što je još jedan veliki plus za ovu kombinaciju.

    laAdda

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijep outfit! Totalno casual, nesto sto bi sigurno nosila u skolu. Jako mi se dopadaju bijeli chokeri, mislim da djevojke vecinski nose crne i zbog toga mi se sve ostale boje cine posebnijima. Sve pohvale za slike, bas si slatkica :)
    Posjeti moj blog i ako zelis, mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj dzemper je prelep a maslinaste farmerke su definitivno moj favorit!
    Natalija's Beauty Corner

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga moja Bela, radujem se sto te opet vidim na blogu, ne odustaj od blogovanja jer ti to radis odlicno, i bila bi prava steta da te ne bude vise. Ovaj autfit je jako zanimljiv, zaista predvidjen tebi, tvom uzrastu, i konstituciji. Jako simpaticno ti stoji, zaista blistas. Posebno mi se dopada beli čoker. Odlican post zaista.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Volim kombinacije maslinasto-zelene sa belim, lep outfit. :)

    Milicalt.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je da si se vratila!:)
    Outdfit je predivan, meni se iskreno dopada. Divan si♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Prije svega željela bih za ti se zahvalim na posjeti mog bloga. Hvala ti! Nisam bila sigurna da li sam ranije čitala tvoje postove pa sam malo "prošetala" po istoriji tvojih postova i moram da te pohvalim. Divno je što si se vratila jer bi bila prava šteta da to nisi napravila. Stvarno si dobra u tome. Što se tiče outfita meni se mnogo sviđa. Jednostavno, a preslatko i prilagođeno tvom uzrastu. Zaista sve pohvale.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo, smisleno, prikladno tvojim godinama, sve pohvale! :)
    Zapratila sam i ja tebe, imaš moju podršku :)
    Taupe Candy

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan outfit draga! Džemper mi se jako dopada! xoxo
    Ako želiš, poseti moj blog. Mogle bi da zapratimo jedna drugu, samo mi ostavi poruku na mom blogu i uzvraćam! :)
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  12. Sviđa mi se ova kombinacija, jedino ja licno ne volim ove ogrlice al to je samo moj ukus. Bas su dobro ispale slikei sviđa mi se tvoj blog samo nastavi:)
    Posjetite moj blog
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!
      Naravno svako ima svoje mišljenje i svoj ukus o tome se ne raspravlja jel haha.♥

      Izbriši
  13. Super post.
    Outfit je stvarno sjajan. Obozavam chokere, te mi se ovaj tvoj puno svidja.
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga, outfit je odličan! Savršeno ti sve stoji i izgledaš prelepo. ☺

    Poseti: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivna kombinacija,dzemper mi se posebno svidja 😊 preslatka si 😘

    OdgovoriIzbriši
  16. Draga džemper je presladak. Svidja mi se ogrlica a i same slike. Veoma si zgodna! Prvi put sam na tvom blogu, odakle si?
    Ukoliko želiš, poseti moj blog: Mirjana

    OdgovoriIzbriši
  17. Pantalone ti super stoje, a cela kombinacija je odlicna :-) <3

    POSETITE MOJ BLOG :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/02/fur-faux.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Cool and very stylish look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši