nedjelja, 30. listopada 2016.

Say hello to Autumn!

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Za danas sam vam pripremila pravi jesenski post,ne baš zbog outfita,nego zbog slika koje su ispale više nego dobre!Ovih dana sam bila jako zauzeta,pa nisam stigla prije napisati post i baviti se oko bloga ali sad sam tu.Uživajte u ostatku posta!







Ja sam veliki ljubitelj izderanih hlača na bilo kakav način,ne znam zašto ali stvarno mi predivno izgledaju.Ove hlače su dubokog struka i meni su zaista predivne  i smatram da se mogu kombinovati uz dosta toga.Ovog puta sam kombinovala sa ovom majicom koja je sama po sebi dosta čudna haha.Ona je malo tanka,pa nije baš za hladnije dane,ali u zadnje vrijeme je često nosim jer je zaista predivna a u isto vrijeme jako udobna.

Što se tiče jakne,ona mi dođe super zamjena za moju crnu jaknu.Preudobna je i što je najbitnije da se može kombinirati uz apsolutno sve.I imam svoje bijele starke koje su upotpunile ovaj outfit.

I to je to od ovog posta,ako vam se sviđa obavezno komentirajte,učlanite se a mi se čujemo u nekom idućem postu.Bye!

Instagram: belmaakma

Broj komentara: 28:

  1. Woow! Outfit ti je predivan i savršeno ti stoji *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post o Halloweenu: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivan post kao i outfit!Efetak slika je isto jako lep,baš je jesenji.Inače,kada pišeš outfit post,napiši odakle su stvari,možda se nekome nešto dopadne...<3
    Ljubim te i puno sreće u daljem blogovanju. :*

    anastasjastyles.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,i na savjetu definitivno ću ga upotrijebiti!Također sretno.♥

      Izbriši
  3. Stvarno su ti slike odlične ovaj put, vrh!
    I outfit mi se jako sviđa, hlače su mi toop. ♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan autfit, nista ja tu ne bih menjala, zaista je jako simpatican,defintiivno kao stvoren za tebe, jako dobro ti stoji.

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako mi se dopada outfit.Jednostavan i lep.Patike su super!

    Ako zelis,pogledaj moj blog
    girlsstuffblogg.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Aaa outfit je vrh. Svida mi se majca. I ti si predivna. :)


    http://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. super post
    http://littleobsessionsbyv.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Super autfit! Sviđaju mi se starkice najviše i jaknica je super!

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  9. Lijepe slike :) Hlace su predobreee !!

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  10. Autfit je odličan!
    Pratim te, ako želiš da uzvratiš
    https://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. U look really nice:) i like your hair! follow;) now waiting for U:)

    OdgovoriIzbriši
  12. You look so cool :D I really love your sneakers and your sweater. Denim coats are always a great idea :D

    I'm following you via GFC. Can you follow me back? :D

    NEW TIPS POST | Eastern Stores: Tips To Buy Well.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Hey dear, your blog is G O A L! I'm in love. Follow you, follow back?
    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Nice blog! You look beautiful
    P.S. would you like to follow each other?

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlican outfit ! Jako mi se dopada ! Zapratila sam te :) Svrati i ti do mene ako zelis :)#Samokazem

    OdgovoriIzbriši