subota, 1. listopada 2016.

Fall is here!

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Za danas sam vam pripremila više girly kombinaciju,i koja spada u moju omiljenu kombinaciju tokom jeseni/zime.Uživajte u ostatku posta!



Jesen najviše i volim baš zbog toga što mogu nositi džempere.Trenutno mi je ovaj najdraži od svih jer pretjerano udoban a i boja mi se posebno dopada.Kao što svi znate,džempera nikad dosta.
Koliko sam zaluđena ovim džemperom,tako i ovim hlačama.Ja se ne odvajam od njih.U posljednje vrijeme stalno sam u njima,boja je predivna,uske,sve najbolje!
Na ovo sve ja dodam svoju kožnu jaknu,ali sam odlučila je izostaviti za ovaj post jer sam više željela prikazati džemper.
                                               I naravno ništa bez mojih starki haha.

Obavezno mi komentarišite šta vi najviše volite nositi po jeseni,i da li ste ljubitelj džempera.A mi se čujemo u nekom idućem postu.Pozdrav!

Instagram-belmaakma

23 komentara:

  1. Odličan post, hlače imaju prekrasnu boju! 😍

    ilvasworld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijep outfit.. i fotografije su odlicne.

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  3. Džemperčić je prekraaaasan!
    Apsolutno komad koji bih i sama najradije nosila, savršeno!
    Lijepo si ga uklopila uz ove hlače, super, jedna od najljepših. ♥♥

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow! Predivna si u ovoj kombinaciji *-* Baš si nekako sva u jesenskom stilu i preslatkoo *-*
    Novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  5. odlican post,svrati ako mozes: https://faasshione.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, pantalone su savršene! Boja je predivna! Takođe je i džemper mnogo lep.☺ Kombinacija je divna!♥

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan autfit.Pravi jesenji.Prelepo ti stoji.


    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Kaaako mi je taj džemper presladak, zaljubila sam se. Odlično ti stoji na te blijedo roze hlače, odlična kombinacija dal za školu ili grad :)
    Ako želiš pogledaj moj blog, i učlani se, uzvratit ću ♥
    http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  9. Kod još jedne blogerke sam vidjela iste hlače 'and I fell in love with them'! ♥ Koju kameru koristiš? ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!♥
      Koristim mobitel svoj,Samsung Galaxy S3♥

      Izbriši
  10. Divan post, draga♥ Jako mi se dopada džemper i ja takođe jako volim džempere, oni su nešto bez čega ne živim. Moram reći da ti jako lepo stoji i da si preslatka! Starkice su lude totalno, baš mi se sviđaju:*

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši