subota, 15. listopada 2016.

Casual outfit

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Nakon dugogo niza školskih obaveza i tehničkih problema naapokon novi post!Jesen nije moje omiljeno godišnje doba,samo zbog toga što je u pitanju svakodnevne kiše i vjetar.Ali eto šta je tu je.Između toga,za danas sam pripremila post za one toplije dani jeseni.Paa uživajte!




Ja sam sa ovim hlačama postala opsesivna!Ja inače volim svijetle hlače,ove su pun pogodak.One su kao izderane,ali zapravo nisu.Uglavnom,shvatit ćete poentu haha.Što se tiče majice,ona mi je predivna!Obična crna,samo što na krajevima ima ovo istaknuto što mi je predobro.

Uz ovo možete dodati jaknu,što ja lično u ovom postu nisam ali naravno nosim.Ja na ovo nosim jaknu kao boja hlača i super se sve uklopi.

Voljela bi čuti kakve vi kombinacije najviše volite za jesen nositi?Obavezno mi pišite u komentare.


Ja se nadam da ste uživali u ovom postu.Ne zaboravite komentariti post,a mi se čujemo u idućem postu.Bye!

Instagram:belmaakma

Broj komentara: 12:

  1. Predivan outfit. Majica je baš lijepa, jednostavna a opet super izgleda ♥

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  2. WooW! Outfit ti je predivan i super ti stoji *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajan outfit,bluza mi se jako dopada!

    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Još da si neki veliki, debeli šal prebacila bilo bi potpuno po mom ukusu! Patike su ti divne, imam i sama slične. Nema kombinacije uz koju se ne mogu uklopiti.
    Imaš novog followera xx

    S h a k e T h a t B e a u t y b l o g♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Super outfit. Mnogo mi se sviđa! :D

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši