utorak, 2. kolovoza 2016.

Special♥

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Znam da me nikad niste vidjeli u šorcu,ali evo za sve postoji prvi put jel haha.Šorc,neka majica patike/starke/sandale i super.Ako želite znati kako sam ja to sve ukombinovala nastavite gledati.
Evo ovako bi to izgledalo.Ova kombinacija je sve apsolutno haha.Udobna je a u isto vrijeme nešto što možete obući gdje god krenuli,što mi se posebno sviđa.
Za šorc ne mogu reći da je duboki,kad nije,ide malo prema tome fazonu ali da je baš duboki šorc to ne.Jako je udoban,i ima razne šare po sebi,ali opet može uz sve.Majica je duža,jako čudna.Na strani ima ''prorez'' što mi se jako sviđa,a i boja je neodređena,nije ni bijela ni siva nešto između što se meni sviđa.
Dole sam obula nazvat ćemo ovo ''patikama''.Ne znam stvarno bolji naziv za ovo haha,uglavnom znate na šta mislim.Po sebi ima male kao ukrase što ih još čini ljepšim.

I polako se ovaj post priveo kraju.Ja se nadam da ste uživali,obavezno komentarišite,učlanite se a mi se čujemo u idućem postu.Bye!

P.S. Instagram- belmaakma

Broj komentara: 10:

  1. Jako lijep outfit, sorc je prelijep!

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice look!
    Would you like to follow each other? Subscribe to my blog and Google+ and I will do the same for you))
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  3. Lutka moja lijepaa, preslatka si mi! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iva moja!♥♥♥
      Hvala ti puno,jako si me obradovala sa ovim komentarom!♥♥♥

      Izbriši
  4. Super kombinacija! Ja obožavam ovakve outfite, ma koliko želela da ispratim današnju modu, ipak više volim da se osećam udobno! Predivan blog, samo tako nastavi! Imaš moj follow ♥
    https://marized.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,definitivno se slažem sa tobom.Izgleda lijepo,a opet i jako udobno.Hvala ti puno na lijepim riječima!♥♥♥

      Izbriši
  5. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdgovoriIzbriši