srijeda, 24. kolovoza 2016.

School outfits + COLLAB

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Za danas sam pripremila školske outfite,i uz to ovo je collab sa Ivom sa bloga IvaFashionDiary.Link njenog bloga: BLOG
Usput kod nje imate odličan giveaway pa se slobodno prijavite,ko zna možda ga baš vi osvojite.
Pa možemo početi sa prvim outfitom!

                                                        Prvi outfit.








 Prije svega želim reći da su ovo kombinacije/outfiti za one dane kada vam se pretjerano ne sređuje a opet želite lijepo izgledati.Svi mi imamo takvih dana,pa se nadam da će vam ovaj post biti od koristi.






Za prvu kombinaciju sam odabrala ovu blago roze majicu,koja je jedna od mojih najdražih i najboljih majica.Dole imam crne obične hlače i starke.Vi naravno umjesto starki možete obući patike,ali ja sam ovaj put izabrala ovako.I kao frizuru pletenica,iz koje sam izvukla par pramenova.









                                                      Drugi outfit.








Ne znam kakva su vaša pravila u školi i vezi ovih bluza,da li se smiju nositi ili ne,međutim ako se ovakve bluze ne smiju nositi kod vas,ili je neprikladno na ovo slobodno obučete neku vestu,ili jako koja ide uz to.














Kao što vidite na sebi imam ovu bluzu,koja je preedivna i jako je udobna,definitivno bi je uvijek nosila da mogu.Vi ako nemate ovakve hlače,ili slične uz ovo super idu i crne hlače i kao uvijek za obuću imam starke.













                                                         Treći outfit.








I ovo je outfit za one malo hladnije dane,kada nije ni toplo a ni hladno ovaj outfit idealan za to!Naravno,ne bi bila ja da nisam u ova tri outfita ubacila kariranu košulju..

















Ja sam inače veliki fan kariranih košulja,i kad god je hladnije njih prvo uzimam.Dole imam hlače kao iz prošlog outfita, i ove plave starke.Uz ovo naravno možete dodati neku kožnu jaknu,što super izgleda.














I eto,to je to od ovog posta,voljela bi da čujem koja je vaša omiljena kombinacija od ove tri,slobodno napišite a mi se čujemo u idućem postu.I da,ne zaboravite pogledati Ivin blog!♥

31 komentar:

  1. Ljepotica moja!
    Bilo mi je drago surađivati sa tobom, pusa! ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!
      I meni je također bilo jako surađivati,a nadam se da će još više biti naših suradnji.♥♥♥♥♥

      Izbriši
  2. Jao,kombinacije su zaista divne.
    Pogotovo druga kombinacija,ova bluza je znači predivna,a starke su život haha☺♥
    http://natalijabeauty.blogspot.co.ke

    OdgovoriIzbriši
  3. Kombinacije su preslatke i idealne za školu ♥
    Ako zelis pogledajmoj blog i učlani se http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post! Autfiti su preslatki, treci pogotovo mi se dopada, jer mnogo volim karirane kosuoljice! ♥
    poseti ako želip: ♥

    Teen Queen

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se najvise dopada drugi.Super post.

    http://marijaarmus.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. preslatki outfiti

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan post! Outfiti mi se bas dopadaju, jednostavni su i definitivno nesto sto bi i sama nosila. Takodjer sam opsjednuta kariranim kosuljama, samo sto ih ja stalno vezem oko sebe a vrlo rijetko nosim :)
    Posjeti moj blog i uclani se ako nisi, uzvracam svima koji se jave: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!Naravno i ja nosim košulje oko struka i jako mi lijepo izgleda,po pitanju toga slažemo se!♥

      Izbriši
  8. Odličan post. Prijavi se na moj blog, uzvraćam
    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post i sjajne fotografije! <3 Zapratila sam te ako želiš uzvrati

    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post.Baš mi se svidjaju kombinacije! :)

    Pogledajte i moj blog i novi post : http://alexfashionbeauty.blogspot.ba/2016/08/back-to-school-3-outfits-for-first-day.html

    OdgovoriIzbriši
  11. ODLICAN POST! pratiim te,uzvratiii

    http://macadamialover.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlicni outfitii! Diivno izgledas,i odlicno si sve iskombinirala,najbolji mi je ovaj prvi :D <3
    Ako mozes klikni na linkove iz zadnjeg posta,hvalaa <3
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši