subota, 20. kolovoza 2016.

School is coming?

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post. Prije nego što počnemo sa postom,minut šutnje za to što nam škola dolazi.Ovo je prebrzo prošlo,ali dobro..
Za danas imam klasičan outfit,majica hlače košulja i starke.Da ne dužim ništa pretjerano pogledajte post!


Ako vam se svidjeo post obavezno ga komentarišite,napišite mi svoje mišljenje a mi se čujemo u idućem postu.Bye!

Instagram; belmaakma

Broj komentara: 13:

  1. Fantastičan post! jako mi se sviđa tvoj outfit *-*

    Ako imaš vremena, bilo bi mi drago kada bi posjetila moj blog i komentirala novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Cini mi se da sam prvi put na tvom blogu, i moram priznati, stvarno se vidi trud. Outfit je skroz simpatican, jednostavan, sladak ... Samo bi voljela da si postavila jos koju sliku :)
    Posjeti moj blog i ako se uclanis, javi u komentar kako bi mogla uzvratiti: www.shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa casual kombinacija i super ti stoji.
    Hvala ti puno sto si posetila moj blog :-)
    Cmokic

    OdgovoriIzbriši
  4. odlican outfit, hvala ti sto si posjetila moj blog i sto si me zapratila.. uzvratila sam

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Jednostavna u učinkovita kombinacija. :)

    NA MOM BLOGU JE U TIJEKU DARIVANJE -> itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši