srijeda, 31. kolovoza 2016.

Goodbye Summer

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Za danas imam jako jednostavni outfit super za jesenske dane.Tako da ako vas zanima pogledajte u nastavku!
Prije nego što počnemo sa postom želim napomenuti da meni sutra počinje škola,tako da neću imati pretjerano puno vremena za blog,ali pokušati ću što više biti aktivna,i objavljivati što česće postove.Pa krenimo konačno sa postom!

Svi mi imamo one dane kad jedva izađemo iz kreveta,a tek onda da biramo po sat vremena šta ćemo obući?Nah,kod mene je bio takav dan.Majica,hlače starke.Kreativno znam.

Moram priznati da mi je ova majica postala jedna od omiljenih za hladnije dane.Nije baš nešto pretjerano debela,onako tanka je ali opet nije hladno u njoj.Jaaako je udobna moram priznati.
Hlače ste već mogli vidjeti iz prošlih postova,iz Only i dole moje plave starke!

Ovo je definitivno kombinacija koju uvijek biram za neraspoloženi dan haha.I da,majica je iz H&M.

Kad ste neraspoloženi,šta vi oblačite?Slobodni mi pišite u komentare.Do idućeg posta pozdrav!♥



Broj komentara: 16:

  1. Ajme preslatka si!
    Hlače mi se posebno sviđaju, suuper ti stoje. ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična kombinacija i odličan post ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna si. Imamo slican styling za neraspolozen dan hahaha <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post!Bluza mi se bas svidja!Za neraspolozen dan uglavnom nosim farmerke i jednu sivu majcu na kojoj je nacrtana velika sova i starke!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.Također i tvoj mi se outfit za takve dane jaako sviđa i definitivno bi ga nosila haha.♥♥

      Izbriši
  5. Predivna si!Mnogo mi se dopada otufit!♥ :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Kada bih najradije ostala u pidžami cijeli dan, onda obučem neku hoodicu ili kratku majicu, trenirku dolje i starke haha. Jako mi se sviđa outift! :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također i tvoj je outfit predobar za takve dane!♥

      Izbriši
  7. Odlican post! Kad sam neraspolozena pretezno provedem dan u pizdami a ako vec moram izaci iz kuce onda neka obicna majica i hlace :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Lijepo si se obukla haha, ali ipak meni su naj starke jer ih obožavam haha xD
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši