nedjelja, 7. kolovoza 2016.

Festival STAR

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Prije svega želim reći da sam se jako iznenadila na pozitivnim komentarima na prošlom postu,tako da mi je zbog toga stvarno drago i hvala vam puno!Za danas sam vam pripremila jedan casual outfit,koji možete nositi bilo gdje.Uživajte u postu!

Kao što sam već rekla,ovo je outfit/kombinacija koju možete nositi i u školu,u šetnju,grad bilo gdje.Obična crna majica sa natpisom,hlače i starke.

Inače nisam neki ljubitelj hlača u boji,ali ove hlače su mi postale jedne od omiljenih.Jako volim ovu boju inače,a na hlačama je pun pogodak definitivno.

Što se tiče majice,obična crna majica sa ovim natpisom,međutim jako udobna.I dole moje bijele starke koje su već svima poznate haha!


I to bi bilo to od ovog posta,ja se nadam da ste uživali.Ako vam se post svidjeo obavezno komentarišite,učlanite se a mi se čujemo u idućem postu.Pozdrav!

Broj komentara: 17:

  1. Super post,outfit je odlican i bas kao sto si rekla casual! Slike su takoder diivno ispale :)
    Novi post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Super kombinacija. :)
    Učlani se na moj blog ako želiš-----> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan outfit i veoma si slatka <33

    ❤️ forever-blogm.blogspot.com ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Dopada mi se tvoja opustena kombinacija. Veoma dobar izbor...

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu? Mozes mi reci svoje misljenje na mom blogu.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican outfit.Boja hlaca je preslatka!

    Predplatite se na moj blog,uzv.->funnyandrabbits.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj outfit je predivan za školu, grad, šetnju... bilo što. Skroz je jednostavan i opušten, sviđa mi se! ☺♥♥♥

    Pink Is My Soul

    OdgovoriIzbriši
  7. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post! Ni ja nisam bas ljubitelj hlaca u boji, ali imam jedne u kraljevsko plavoj i jako ih volim. Svidja mi se ova njezno roza koju si ti ukombinirala. Predivne slike, you go girl!
    Ako zelis, pogledaj moj blog i uclani se, uzvracam: http://shoppingholic-dreamer.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovaj post je odlican!
    Zapratila sam te, pogledaj moj blog, pa ako ti se dopadne, zaprati me https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši