subota, 16. srpnja 2016.

Sorry..

                        Pozdrav svima i dobrodošli napokon u moj novi post.Zanemarit ćemo činjenicu da ovaj post pišem u 0:45.Zanimljivo zar ne?


Uglavnom,za danas nemam nikakav pripremljen outfit post,ili neka druga tema čisto će ovaj post biti informativan.Jako dugo nisam objavila post,oko dvije sedmice i jako mi je žao zbog toga,međutim uglavnom me nema niko slikati,ili je prevruće izaći napolje,ili pada kiša.Nešto se uvijek mora desiti pred moje slikanje.Wau.
Naravno,nastavit ću ja sa blogom,međutim idući outfit post će morati malo pričekati.Situacija je takva kakva je,to ne mogu promijeniti ali nadam se da će se u skorije vrijeme to promjeniti i da ću moći češće objavljivati postove.
Ja se izvinjavam što je ovako moralo ispasti,ali potrudit ću se da ove sedmice bude barem neki post,ali ništa ne obećajem.
I da,želim se puno zahvaliti na 1800 pregleda na blogu i 25 sljedbenika.Hvala vam puno a mi se čujemo u idućem postu.Pozdrav.
I evo za kraj,potpuno random slika ali mene jako motiviše pa se nadam da će i vas. :-)❤

4 komentara:

  1. Nadam se da ces skoro redovno pisati postove. Cestitam ti na 25 pratitelja :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se isto nadam da ću uskoro moći pisati,jer mi to jako puno nedostaje.Hvala ti! :-)❤

      Izbriši