četvrtak, 28. srpnja 2016.

Povratak?!

Pozdrav svima i nakon dugog vremena dobrodošli u moj post.Nije me bilo neko vrijeme,ali bitno je da sam opet tu.Pa eto,da ne dužim previše uživajte u postu.
Za danas sam vam pripremila malo drugačiji post.Vjerujem da ste me navikli da me viđate u hlačama,ali eto i ovo sam ja haha.Uglavnom siv haljina i bijele starke.Pun pogodak.
Stvarno jako jednostavna kombinacija a opet lijepa.Dole bi još super išle sive starke da budete cijeli u tonu haha,ali i bijele su isto lijepe.

I eto,to bi bilo sve od ovog posta,obavezno komentarišite,učlanite se u blog a mi se čujemo u idućem postu.Pozdrav.

Također zapratite me na instagramu: belmaakma
Snapchat: bellakma4

Broj komentara: 9:

  1. Bella post je baš kao i svaki drugi odličan i toliko sam ponosna na tebe kada vidim da si objavila post. Uglavnom, ono što želim da te pitam, a to je gdje si kupila haljinu jer je stvarno predobra ♥♥♥

    http://imagenestristes554.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hjoooj!Hvala tii puno,haljina je kupljena u C&A,ali ja sam je dobila.Hvala ti još jednom!💗💗💗

      Izbriši
  2. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako sladak outfit! <3
    Pogledaj moj blog i zaprati me,ja tebe jesam. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijep pozdrav draga! Imas odlican blog, ja sam ga sada zapazila! Haljinica je bas lijepa, super casual izdanje! Ja sam te zapocela pratiti na GFC-u #27, bilo bi mi drago da uzvratis! Ostanimo u kontaktu i podrzavajmo se u ovom blogosvijetu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši