petak, 1. srpnja 2016.

Facts About Me!♥


Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Za danas imam 15 činjenica o meni,a razlog tome je što je danas 4 mjeseca otkako sam napravila blog.Pa sam zbog toga htjela napraviti nešto drugačije.Nadam se da ćete uživati u postu!

1.Volim koristiti sarkazam,međutim ne volim kad ga neko drugi koristi hah.

2.Volim grmljavinu.

3.Volim putovati.

4.Voljela bi se u životu baviti sa psihologijom tačnije da budem psiholog.

5.Ja i matematika?Nikako.

6.Volim ''svoje'' ime Bella.

7.Volim čitati i slušati muziku.

8. Jako puno mi znači ovaj blog i volim pisati postove,slikati se i slične stvari.

9.Jako sam povučena i stidljiva,ali zadnjih pola mjeseca to se polako mijenja.

10.Jako brzo se kupam.

11.Kad kažem ne onda je ne,ali nekad znam popustati.

12.Osoba sam kojoj se raspoloženje u danu promjeni najmanje 3 puta.

13.Alergična sam na sve,osim na duhan.I ne,ne zezam se.

14.Ne volim kasniti.

15.Volim ljeto i sve što je vezano za ljeto.

Broj komentara: 12:

  1. Jako zanimljive cinjenice! :) Super blog!


    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Interesantne činjenice! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja volim grmljavinu slusati kada podem spavati.
    Takoder volim da slusam glazbu dok citam ili dok vjezbam zadatke :)
    Zapratila sam te :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh imamo dosta toga zajedničkog!
      Hvala ti puno!♥♥♥♥

      Izbriši
  4. Odlican post. I ja volim da putujem, da slusam muziku, citam...

    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da imamo neke stvari zajedničke.Hvala ti♥♥♥

      Izbriši
  5. Hello,

    Amazing post ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši