četvrtak, 23. lipnja 2016.

White and Black

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Najprije se želim zahvaliti na 1500+ pregleda i 20 sljedbenika!Jako puno mi to znači i hvala vam puno!Neću previše dužiti ovaj uvodni dio sve ćete moći vidjeti u ostatku posta.Uživajte!

Ova bijela obična majica se jako dobro slaže na duboke hlače moram priznati.Jako je udobna i definitivno moj favorit za ljeto.Zatim imam duboke hlače,starke i ovu torbu.

Meni se jako,jako sviđa ova torba,jako je šarena ali opet se može uklopiti uz dosta toga.A vama?
Ja više volim kada su mi hlače malo podvrnute,nego kad su cijele spuštene,jer tako i obuća koju obujete dođe do izražaja pa eto.Probajte i vi!


I to bi bilo to od ovog posta.Ja se nadam da ste uživali,obavezno komentarišite,učlanite se naravno.A mi se čujemo u nekom idućem postu,bye!

Broj komentara: 8:

  1. Odličan outfit! Hvala na divnom komentaru, imaš novog pratioca ♥

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,jako mi je drago što si me zapratila!Uzvratila sam ti!♥♥♥♥

      Izbriši
  2. Super si, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,na divnom mišljenju i na tome što si me zapratila.Uzvratit ću naravno.♥

      Izbriši
  3. Preslatka si i slike su ti odlične. Uclanila sam se u tvoj blog, ako zelis uzvrati.
    Ako hoces mozes pogledati moj zadnji post jer se radi o necemu novom na mom blogu. stvarno bi mi znacilo.
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši