petak, 10. lipnja 2016.

Simple outfit

Poozdrav svima i dobrodošli naapokon u moj novi post.Za današnji post imam jako jednostavan outfit.Košulja,duboke hlače i starke.Nešto najbolje po meni.Pa eto,sve ćete vidjeti u ostatku posta i uživajte.


Ja sam veliki fan košulja,i uvijek kad je malo lošije i hladnije vrijeme moj prvi izbor su one.Ovu košulju vjerujem da dobro znate i iz prošlih postova.Što se tiče hlača,one su duboke,tako da odlično pašu uz košulju.Gore imam vestu,pošto je taj dan bilo malo hladnije i starke.
Ovo je stvarno jednostavna kombinacija,a opet tako lijepa i udobna.Love it!


I to je to od ovog posta,ako vam se svidjeo post obavezno ga komentarišite.Ja se izvinjavam ako nisam puno aktivna na blogu,ali uskoro mi završava škola pa ću se više potruditi oko bloga.Do idućeg puta,Bella.

I da,pronađite me na asku @BellasPlace

3 komentara:

  1. Divan outfit!Kosulja je prelepa! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi Dear,

    I see you have a very nice blog. Very nice post ! It keeps my eye. I wish you all the best and keep working! Wish you success ! Anyway,I want to invite you on my blog www.madamedaria.blogspot.com, maybe you would like to follow each other ? If yes, just follow me and let me know quickly, i ll do the same asap. Best wishes / Daria

    OdgovoriIzbriši