subota, 18. lipnja 2016.

Casual

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Napokon je završila školje,ljeto je uskoro tu,mojoj sreći nema kraja haha.Nadam se da ću sada preko ljeta moći više biti aktivnija,ali ništa ne obećajem.Kako vi provodite ljetni raspust?Pišite mi u komentare!😊
Za današnji outfit je nešto jako jednostavno,i idealno za ljetnje večeri ili kad je malo pohladno.Tu imam bijele starke već svima poznate,sive hlače i ovu preslatku majicu koju sam posudila od prijateljice haha.Inače majica je kupljena u New Yorkeru,i jako je udobna.
Majica ima jako zanimljiv ovaj kao print,hlače sam malo ''podvrnula'' jer lično mi tako ljepše izgledaju i to je to.


I eto,ja se nadam da ste uživali u postu.Obavezno ga komentirajte,ako želite učlanite se a mi se čujemo u idućem postu.
Btw.Uživajte na raspustu!

Moj ask: @BellasPlace

Broj komentara: 10:

  1. Na zalost, ja jos uvek nisam na raspustu. Outfit je prelep :)

    Uclanila sam se u tvoj blog, pa ako zelis, pogledaj i ti moj i uclani se ako ti se dopadne. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno,i jako ti hvala što si se učlanila u moj blog.
      Pogledat ću naravno!♥

      Izbriši
  2. Predivan outfit, starke mi se posebno dopadaju.♥
    Inace, uclanila sam se u tvoj blog, mnogo mi se svidja, pa ako mozes uclani se i ti kod mene. :)
    Na mom blogu je novi post. Najzad pravim Q&A pa ako mozes postavi mi neka pitanja. ;)
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na ovakvim lijepim riječima,i hvala ti što si se učlanila u moj blog.Učlanit ću se i ja u tvoj!♥♥

      Izbriši
  3. Cool laid-back look! Love ur braids <3

    xo xo
    Marina
    http://mmfashionbites.blogspot.gr/2016/06/in-navy-now.html

    OdgovoriIzbriši