srijeda, 11. svibnja 2016.

Rock Girl Star

Poozdrav svima i dobrodošli u moj novi post.Danas za vas sam pripremila jako jednostavan outfit,a sam po sebi opet lijep i elegantan.Pa uživajte u ostatku posta.
Što se tiče outfita,jako sam bila kreativna zar ne hahah?Paa krenut ćemo od patika.Znači ovo su bijele starke,sa nekim kao crnim detaljima.Ali to ćete više moći vidjeti u narednim slikama.Hlače su između sive i maslinaste boje,i imaju naprijed ove kao ''ukrase''.
I evo,tako izgledaju i hlače i starke.Oko struka sam imala zavezanu kariranu košulju,i moram reći da se je super uklopila uz cijelu kombinaciju.
A gore sam imala crnu običnu majicu,sa nekim natpisom i rozim detaljima.I običnu kožnu jaknu,već svima dobro poznatu.
I evo,ovdje se sve dobro vidi kako šta izgleda.I da,zaboravila sam napomenuti da je ova majica kratkih rukava.

I to je to od ovog posta,ja se nadam da ste uživali.Obavezno komentarišite,napišite svoja mišljenja i učlanite se u blog.
Btw.Hvala puno na 1000+ pregleda na blogu i 14 članova.Do idućeg posta,bye!

4 komentara:

  1. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    soslubadem.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si se spremila, kosulja mi je fenomenalna, bas kao i tvoja kosa!

    OdgovoriIzbriši