petak, 6. svibnja 2016.

Casual :-)



Ah,napokon petak!A evo i mene sa novim postom,napokon haha.Danas vam ''donosim'' novi pomalo neobičan outfit.Ja prvenstveno nisam navikla sebe vidjeti u crnom,nekako nisam to ja.Ali eto,jučer je tako ispalo da je cijeli outfit crn,sasvim slučajno.Ali dobro,mislim da je to sada manje bitno!Bolje da krenemo na post.
Odakle početi?Hlače su obične crne,a ovu vestu svi dobro znate.Ona je jako debela i topla,a jučer je bilo porpilično hladno pa mi je odlično pristajala uz ovo sve.

I dole sam imala patike,koje su bile poprilično prljave hah. :/
Što se tiče majice,majica je čipkana sva.Jako je lijepa,udobna,rukavi su naravno dugi,a otpozada je duža dok je naprijed kraća.I još sam na tu majicu dodala ovu običnu crnu vestu,na koju sam i zaboravila da imam..Vesta je lijepo sve ovo upotpunila,i sve je lijepo došlo do izražaja.
I ono što ovu majicu čini još ljepšom i zanimljivijom jesu ovi kao dugmići gore,kao što možete vidjeti.Sve u svemu majica mi je predivna!

I ovako to izgleda na kraju.Naravno,kasnije sam obukla još onu vestu jer je bilo stvarno ledeno,ali je ova kombinacija i bez veste jako lijepa.

I to bi bilo to od ovog posta.Obavezno ga komentirajte,napišite mi mišljenja i učlanite se u blog.Lijepo se provedite u vikendu i pozdrav!

4 komentara:

  1. Super outfitt! Slike su divne ♥

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme tak si preslatkaa ♥
    imas jako lijep stil za oblacenje

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/05/celebrity-tag.html

    OdgovoriIzbriši