subota, 30. travnja 2016.

Casual :-)

Hello guys.Evo mene sa novim postom.Moram priznati baš sam bila aktivna ove sedmice sa postovima!I da,nemam ništa posebno pričati pa najbolje da se bacimo na post!
Znači ovako to izgleda.Ako se pitate zašto imam jaknu pa onda ovu vestu,to je što je kod mene u gradu ovih dana ledeno pa zato.Jaknu već dobro poznajete kao i ovu vestu.Što se tiče hlača,hlače su već bile u jednom od postova.Znači obične teksas,divne!Gore imam kapu,i ovu teksas košulju koju možete kupiti bilo gdje!Meni je malo pokratka ali dobro.
I što se tiče obuće,tu sam uzela čizme i mislim da super pašu uz kombinaciju!
Mislim da će ova kombinacija bez ove veste izgledati još bolje,ali dobro hh.
I to je to od ovog posta.Nadam se da ste uživali u njemu,i da vam se outfit dopao.Obavezno komentirajte,napišite mi svoja mišljenja i naravno učlanite se!Do idućeg posta,pozdrav!

4 komentara:

  1. Lepa kombinacija! :) Sladak blog!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako simpatična kombinacija. Ako želiš zaprati me, uzvratit ću ♥
    → http://prvipostadress.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši