utorak, 26. travnja 2016.

Birthday outfit :-)

Pozdrav svima.Prvo što želim reći je HVALA.Hvala puno svim ljudima koje me prate,komentarišu,koji su se učlanili u moj blog.Hvala puno na 10 pretplatnika,znam da izgleda smiješno jer je to poprilično mali broj,ali meni svaki taj pretplatnik jako znači!A sad da krenemo na post.
Danas u pitanju je outfit koji je više elegantniji,od prethodnih drugih outfita.Hlače su obične crne,za njih mislim da već znate kao i za starke a o jakni da ne pričamo jednostavno hahah.Što se tiče ove bluze,ili kako već vi to nazivate ona je preko slika ispala malo svjetlija nego uživo ali dobro.Ona je bez rukava,odlična za ljeto!
Uum,umalo da zaboravih!Oprostite na kesi u postu,ali moja prijateljica je imala rođendan,pa to je zbog toga.Usput jako sam se lijepo provela,i bilo mi je odlično!
Ja sam bukvalno zaluđena sa ovom jaknicom što se da i primjetiti hahah.Meni se ovaj outfit jako sviđa a vama?
I to je to od ovog posta.Ja se nadam da vam se ovaj outfit i post sviđa,i da ste uživali u njemu.Obavezno komentarišite,recite svoja mišljenja,i učlanite se.I da,ovaj post posvećujem divnoj osobi koja je danas imala rođendan!Do idućeg posta,bye!

4 komentara:

  1. Predivan outfit, draga! ☺
    Novi sam član tvog bloga, bilo bi mi drago kad bi uzvratila! ♥

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga outfit je stvarno prelijep, a pogotovo ova jaknica koja mi se sve više i više sviđa ♥♥♥
    I da, tagovala sam te u svom postu, pa ako želiš i ako zadovoljavaš pravila, voljela bih da uradiš ovaj TAG http://imagenestristes554.blogspot.ba/2016/04/sport-tag.html ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooh draga moja,hvala puno na ovakvim lijepim riječima!💕
    I hvala puno na tagu,nadam se da ću ga uraditi!💕

    OdgovoriIzbriši