nedjelja, 24. travnja 2016.

Outfit for school :-)

                          Pozdrav svima i dobrodošli napokon u moj novi post.Danas je bilo prilično oblačno kod mene u gradu,pa mi je i zato ovakav post.Meni je ovo jako lijep outfit,i može se uz sve prilike iskoristiti.Uživajte u postu!
 Mislim da je ovo prvi i zadnji put da me vidite sa visokim repom,jer smatram da mi užasno stoji hahah.Ali to nije sad bitno.Kao što vidite,u ovom outfitu preovladava siva boja.Jakna vam je poznata iz prethodnih postova,kao i starke.Hlače su obične sive,jaako jednostavne,a opet lijepe.I meni najbitnije da su udobne.

E sad,što se tiče nazvat ćemo je tunikom.Nije ni tunika,ni džemper,nešto između.Jako je udobna,malo je duža ali meni lično to ne smeta.Gore kod vrata bude kao neki šal,ali sve u svemu lijepo izgleda i to je još čini posebnom.

I kombinaciju sam upotpunila sa ovim narukvicama.Lijep detalj uvijek dobro dođe. 
I evo,to ovako izgleda na kraju.Ja se nadam da vam se svidio post,obavezno komentirajte i učlanite se.Do idućeg posta,pozdrav!

Broj komentara: 12:

  1. Jao draga, jako mi se sviđa jakna i ovaj džemper. Ja iskreno ne volim takve džempere, ali ovaj mi se čini stvarno super i baš je nekako neobičan. Sve u svemu outfit je divan ♥♥♥
    http://imagenestristes554.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je drago što ti se sviđa moj post,kao i cijeli otfuti!Hvala puno draga♥♥♥♥♥

      Izbriši
  2. Visoki rep ti odlično stoji! Predivan outfit, draga! :-)
    Novi sam član tvog bloga, voljela bih kada bi uzvratila! ☺

    javelina03.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Your jacket is so cute, I really like it :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlican post,ova jaknica mi se najvise svida! Takoder obozavam narukvice koje si odlicno uklopila u ovaj outfit :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno,i drago mi je da ti se sviđa post!♥♥

      Izbriši
  5. Beautiful monochrome OOTD. The details on the jackets are so pretty. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog and I follow you back.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdgovoriIzbriši
  6. Ziasta divan post,super su fotke! :)
    Pridruzila sam se tvom blogu,nadam se da ces uzvratiti,hvala!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši