ponedjeljak, 18. travnja 2016.

Casual :-)

                                            Pozdrav svima!Evo i danas i jučer sam slikala postove,pa očekujte malo više postova,ali ništa ne obećavam!Danas u pitanju je malo sportski outfit,ništa posebno.Kod mene je jako lijepo vrijeme pa je ovo dosta lagano i idealno za ovakvo vrijeme.Pa da počnemo?
Počet ćemo od majice.Ovakve majice,mislim slične imate kupiti svugdje uglavnom.Majica je malo pokratka,ima neki čudan natpis na njoj ali sasvim meni nebitno.Meni je jako udobna,prozračna i sve pohvale.I zatim gore dukserica,čisto jer bi mi bilo malo ledeno bez nje,a lijepo se sve uklopilo.
Što se tiče hlača,hlače su obične crne,jako jednostavne i znamo svi da uz sve idu pa ih je i lako kombinovati.Dole imam starke koje ste mogle vidjeti u jednom od postova i gore moja školska torba.A frizura mi je onako one dvije pletenice,vjerujem da već svi znate i ja sam se doslovno zaljubila u tu frizuru!Pogotov je super za ove tople dane,nije nam previše toplo,a ujedno smaknemo kosu sa lica.
I da,ovako to sve izgleda.Meni se lično jako sviđa ova kombinacija a vama?
I to je to od ovog posta,nadam se da vam se svidjeo.I da,moram vas pitati kako vam se sviđa novi izgled bloga?Malo sam promjenila,i ovako mi se više sviđa od prethodnog.I veliki pozdrav za mog fotografa.Do idućeg posta,bye!

Broj komentara: 8:

  1. Super post, lijepa kombinacija. :)

    Ako želiš zaprati me / uzvraćam https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/avon-haul.html?

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma super post!
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da ti se sviđa post i moj način pisanja,a još više da imam podršku od tako dobre blogerice.Hvala puno!

    Već sam naravno učlanjena!❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post i sviđa mi se kombinacija. Ako želiš pogledaj moj blog, tu je novi post i ako hoćeš učlani se uzvratit ću ♥
    → http://prvipostadress.blogspot.ba/2016/05/april-favourites.html

    OdgovoriIzbriši