četvrtak, 14. travnja 2016.

Elegant outfit :-)


Hello!Evo mene napokon sa novim postom.Danas je bilo predivno vrijeme,ja imala u školi samo jedan čas,ljepše nije moglo biti haha.Ali naravno sve je uništila kiša.Ali dobro,bitno da sam uslikala post.Danas imam malo više elegantniji outfit od prethodnog.Meni se lično ovaj outfit jako dopada i što je najbitnije udoban mi je.Pa krenimo sa postom!


           
I ovako to izgleda.Jaknu svi dobro već znate,majica je obična bijela sa nekim natpisom.Zatim imam hlače su iz Only i kombinaciju sam upotpunila sa patikama.

Ja inače jako volim ovakav tip hlača,nisu ni svijetle ni tamne,također jedne od omiljenih!

                                         Ovako izgledaju patike,jako jednostavne a lijepe.
I za kraj,kombinaciju sam upotpunila sa ovim narukvicama.Mali detalj,ali opet lijepo izgleda.

I to je to od ovog posta,obavezno komentirajte,pišite mi svoja mišljenja,pretplatite se a mi se čujemo do idućeg posta.Pozdrav.

2 komentara: