petak, 1. travnja 2016.

Birthday outfit :-)

                                                     Pozdrav svima!

Napokon vikend,oh.Dugo sam ga i čekala hahah,Uglavnom,danas imam novi post za vas.Ovaj post nije planiran uopšte niti sam imala u planu da slikam ovaj post ali eto tako je ispalo,pa reko što da ne?Ovaj outfit je veoma jednostavan,a lijep.Bilo je jako lijepo vrijeme,i osvjetljenje također pa sam se odlučila za slikanje.I da,ako niste znali danas je prvih mjesec dana kako imam blog.Prebrzo je prošlo,ali mogu reći da za mjesec dana prilično imam neki uspjeh.Hvala svima puno što čitate moje postove,i komentarišete.Uživajte u postu!
Da pitam ostale blogerice naravno koje slikaju outfit?Jesam li ja jedina koja uslika 10 slika i samo 3 od tih valjaju haha?Ali dobro.Ovaj outfit kao što možete vidjeti je jako jednostavan,i lagan za ovakvo vrijeme.Kod mene je ovih dana baš sunčano,tako da je ovo bilo idealno!
Ovako to izgleda bez jaknice.Ovu košulju ste mogli vidjeti u prošlom postu,pa se neću ponavljati.Hlače su iz Zare.Starke Converse.
I to bi bilo to od ovog posta,u komentare mi pišite kako vam se sviđa post i slično.Još jednom hvala svima na podršci.Pozdrav!



Broj komentara: 8:

  1. Odlican post! Svidja mi se kako si se obukla :) Lepa kombinacija!
    Ako zelis postani clan mog bloga i javi se da uzvratim <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post,cestitam na mjesec dana,samo tako nastavi i sretno u daljnjem blogovanju! Outfit mi se svida i takoder i meni se to dogada sa slikama,50 uslikas a 10 ih valja haha,ali tako je to,tako da nisi jedina :) usput imas na mom blogu,bas sam jucer objavila outfit post,pa ako te zanima--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/04/marchoutfit.html
    No takoder,voljela bi da posjetis i ove linkove u ovom post---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2016/03/dresslinkoutfit-firstcollaboration.html
    Hvala ako to napravis!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na divnim riječima,i totalno se razumijemo kad je u pitanje slikanje i slike hahah.Pogledat ću naravno.♥♥♥

      Izbriši
  3. Košulja mi se mnogo sviđa, a ti si preslatka! <3 :*

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši