nedjelja, 6. ožujka 2016.

First outfit!

                                         Pozdrav svima,i dobrodošli u mojoj prvi outfit post na blogu.
                    Prije svega,želim se zahvaliti Adni i Hani koje su odvojile vrijeme da bi me uslikale.
                                                                  A sad uživajte u postu!          
                                                                       
Prvo što želim da kažem,je da zanemarite ovo dole ''rectrica'' hah.Uglavnom ovako to izgleda sveukupno.Ja sam tip osobe između sportskog i elegantnog stila tako da mi je ovo jedna od omiljenih kombinacija.
Što se tiče majice,majicu sam dobila tako da ne znam odakle je a hlače su iz Zare.Ali moram napomenuti da je ovo jedna od mojih omiljenih majica.Stvarno je dosta udobna,nije toliko ni tanka ni debela meni super!
Ova kožna jakna je također iz Zare i stvarno mi je odlična.Nije previše tanka,idealna za ovakve dane.Moram napomenuti da ovo kao bijelo po jakni,sa tim nisam zadovoljna baš najbolje ali sve u svemu jakna je odlična.
I za kraj ja cijela haha.Kapu sam isto dobila kao poklon tako da ne znam odakle je ali je meni preslatka i jedna od omiljenih!A čizmice su random trgovina.

I da,toliko od ovog posta.Ja se nadam da ste uživali u ovom postu,i da su vam slike dobre.Za prvi put ja sam dosta zadovoljna tako da.A mi se čujemo u idućem postu.Pozdrav!

Broj komentara: 6:

  1. Jako lijepo napisan post,svida mi se outfit i slike,a ti si preslatka..Moji osobni favoriti ovdje su kapa i ova kozna jaknica koja je odlicna za ovakvo sada vrijeme te proljece :)
    Nadam se da ces klinkuti na linkove u mom zadnjem postu,puno mi znaci i hvala ako to ucinis :*
    Ako zelis da se zapratimo,javi :)
    Novi post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala puno!Mnogo mi znači kada mi neko komentariše post,uz to još ovakve pohvale.Hvala stvarno puno!💖💖

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa kombinacija :) Vidim da tek pocinjes sa blogom tako da cu postati tvoj clan kako bih ti barem malo pomogla,eto nadam se da ces uzvratiti <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga hvala ti puno,i na followu i na lijepim rijecima.❤❤

      Izbriši
  4. Super kombinacija :D pratim te, nadam se da ces uzvratiti :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši